20090809

090809

Olin tänään kyllä niin huonoa seuraa, anteeksi Emilia! Jomottava päänsärky, väsymys, kuumuus ja nälkä ei todella ole hyvä yhdistelmä, ja vaikka ruokaa sainkin ei olo parantunut yhtään. Omapa on vikani, kun en osaa lopettaa ajoissa... :-D

Pitihän mun tietenkin heti tuhlata palkkaa, ja käynti H&M:ssä toi yhden aarteen kaappiini: kuvaa alempana. Ensin kuitenkin Berliinin ostokset - avaimenperää lukuunottamatta! Pitäisitte mua outona jos hehkuttaisin sitä niin paljon kuin teen, sehän on vain avaimenperä...

Täydellinen alelöytö: Repeatin neuleet olen todennut parhaiksi, ja tämän normihinta oli 100, ja alennus oli kyllä tuntuva! Mm. Cashmerea ja bambua (!!!) eli lämmittää talvellakin kivasti, ja jos ei niin ainakin se on pehmeämpi kuin yksikään omistamani neule (:

Shopping 09.08.09 002

Täydellisen villi kaulakoru C&A-tavaratalosta

Shopping 09.08.09 004

Shopping 09.08.09 005

Mitkään pipot ei oikein sovi mulle, mutta tuo baskerityylinen hattula oli oikein mukava lisäys syysgarderoobiin. Ann Christine Accessories on merkki.

Shopping 09.08.09 007

Ja se tämänpäiväinen ostos (aaah rakastan niin paljon!): H&M ja hintaa oli vajaa 30 euroa.

Shopping 09.08.09 003

Noi värit sopi mulle niin täydellisesti! Äkkiä syksy ja tuon kanssa paksut sukkahousut ja mustat nilkkurit - perfecto!

2 kommenttia:

  1. Tuo Repeatin neule näyttää todella upealta! Värikin on syksyyn juuri nappiin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, olen kyllä itse ihan samaa mieltä! Tuntuu että aina hamstraa vaan mustia ja harmaita neuleita, tuo on kyllä suuri väripilkku mun kaapissa (:

    VastaaPoista