20090802

"Onko normaalia olla näin innoissaan shoppailusta?"

En eilen ehtinytkään laittaa tänne ostoksia, sillä illalla päädyin vielä ajamaan Jonelle ja mentiin kävelylle - ainakin itikat sai paljon ruokaa sillä mulla on naamassa kaksi jättimäistä puremaa! Ajaminen ei sujunut sitten yhtään, joten Jonen piti lähteä saattamaan mua kotiin toisella autolla. No, kai se harjoitus nyt joskus tekee mestarin??

Mutta niin, niitä ostoksia. Kaikki päätyvät kohta matkalaukkuun, jota mun pitäisi alkaa vähän pakkailemaan, sillä en laita sitä ruumaan joten laukkuun ei mahdu paljoa, kaikki purnukat pitäisi järjestellä ja huh, mä en ole mikään paras pakkaaja!

Shoppailu tallinna 001

Shoppailu tallinna 002

T-paita/tunika Promod, liivi Zara

Shoppailu tallinna 003

Tämä on niin mun uusi laukkurakkaus! JN Paul merkkinen karkkilaukku löytyi Kaubamajasta

Shoppailu tallinna 004

Etsin paksukorkoisia kenkiä, mutta nää oli ihan täydelliset. Joku random kauppa (REN tms?), aika perus mustat korkkarit superkorkealla korolla ja kultaisella pohjalla! I like. Ostin vielä eilen kivat alusvaatteet mutta niitä olisi ehkä vähän outoa esitellä täällä? :-D

Eiköhän mun täydy tulla tänne vielä sanomaan moikka blogille, sillä en ota konetta Berliiniin ollenkaan. Kamera tulee tietenkin mukaan, ja itse otan (ja pakotan Jonen kuvaamaan mua, hah!) paljon kuvia muistoksi ja myös tänne (:

Nyt pakkailemaanm, XO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti