20090809

Mihin mun kaikki rahat meni...

Holaa! Mikäköhän siinä on, että aina kun oon ollut ulkona niin mun vanhempien pitää keksiä itselleen jotain viihdyttävää aktiviteettia ja herättää esim. stadikalle menon takia mutkin kello yhdeksän? Äiti haloo, mä oon nukkunut ehkä 4 tuntia!!! Vähän sen näköstä olikin kun kävelin ässää keittiössä... Nooh, onneksi äiti ymmärtää (:

08.08.09 006

Emmi, minä ja Laura

Kuvitelkaa mikä auringonottotuuri mulla on! Ajettiin eilen Emilian kanssa oikein ostamaan eväätkin että jaksetaan sitten pitkään löhötä Kaitalammella, ajoin sinne (surkeasti) ja tadaa, ehkä puoli tuntia paistoi aurinko ja sitten alkoi sataa. Kerättiin onneksi jo mustikoita ja lähdettiin sitten kotiin, kun yhden kilometrin päässä taivas oli ihan kirkas eikä siellä ollut tullut pisaraakaan!

Kaitalammen jälkeen syötiin kotona grillikanapihvejä, ja sitten olikin aika laittautua Julian synttäreille. Oli tosi kivaa, mitä nyt kaadoin siideriä kaiken ja kaikkien päälle... Jatkot Swengissä, oli kyllä niin hauska ilta että huhhuh! Pikkaisen painaa noi hauskat illat aina seuraavana päivänä...

Loput kuvat olikin sellaista club killisilmä-luokkaa ettei niitä tänne voi laittaa... Alempi kuva on hulvaton jos tietää jotain mun pituudesta, etenkin kun siihen lisää ne mun Tallinnasta ostamat killerikorot!

08.08.09 007

Emmi, minä ja Annika

Tänään treffaan Emilian keskustassa sen töiden jälkeen, mennään ehkä vähän shoppailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti