20090630

Catch you

Moikka kaverit! Täällä sitä istutaan sisällä sen sijaan että nauttisin ihanasta kesäpäivästä :-D Voisin vaikka hinata itseni ulos - mun pitäisi urheilla mutta koska tänään on yksi casting, ei hirveesti huvittaisi hikoilla uutta tukkaa ihan pilalle!

Mutta hei, tässä sen mun kovasti tuskaileman remontin lopputuloksia! Kun satun olemaan niin mahtava kuvaaja niin kunnollisia otoksia ei tietenkään tullut, mutta kyllä te tästä nyt jotain kuvaa saatte siitä, miltä siellä nyt näyttää.

Eli pikkuvessa, mun ja isän siis, näyttää nykyään tältä:

remontti 001

remontti 003

Toi vessanpönttö on kai joku Rolls Royce-pönttö, ainakin hintansa puolesta - ja näin sitä meille myytiin! Tykkään tosi paljon noista seinän laatoista...

remontti 002

... ja tosta lavuaarista. Kaikki on jotenkin kivan simppeliä ja rauhallista!

remontti 009

Ja tuollainen majailee meidän kaapin päällä.

remontti 005

Siinä kuvaa uudesta suihku- ja saunahuoneesta!

remontti 004

remontti 006

Noista kuvista nyt ei näe, että saunassa on samankokoista mosaiikkilaattaa kuin suihkussa, mutta se on vähän harmaaseen taittavaa valkoista. Musta tuolla on jotenkin ihanan spa-tunnelma, joten saunominen ja suihkuilu on vielä kivempaa kuin aikaiseemmin!

Mitäs tykkäätte, oletteko yhtä innoissanne kuin minä? Okei, mun intoon vaikuttaa ehkä se, että remontin aikana suihkussa piti käydä pikkuisessa vessassa, joka lainehti kaiken jälkeen eikä muutenkaan ollut mikään käytännöllisin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti