20090620

Me like Spotify, me not like darude

Sanotaanko nyt suoraan, ettei tänään ollut kovinkaan nautinnollista töissä. Väsytti helvetisti, päätä särki ja - no, mitäs asiaa nyt kaunistelemaan - marjojen myynti tuntui itsemurhalta. Selvisin päivästä nipin napin (tosin tein suuria suuria virheitä joista saan varmasti kuulla huomenna), ja nyt on vatsa täynnä soijalohta NAM! ja lämmittävä teekuppi on koneen vieressä.

Jussi meni oikeastaan tosi kivasti, olin tosi kivassa seurassa, eli poikaystävän ja muutaman sen kaverin kanssa. Tehtiin tuhottomasti ruokaa, ja söin 12 tunnin sisällä kolme ja puoli makkaraa! Hyvä ettei tullut yrppä vaan maggara maistuu aina (: Oltiin Jedassa jossain juhlissa, tehtiin bensakokko ja lampsittiin, siis madeltiin takaisin sinne juhliin ja mun fiilis meni kokonaan. Parisuhdesotkujen jälkeen taksitettiin Jonelle ja se sammui. :-D Saan muuten varmasti kuulla siitä että paljastin asian täällä! Oli mulla siinä nauramista - vaikka illalla olin lähempänä raivokohtausta... Ylisyötin niiden kissaa ja sitten mun olikin aika siirtyä kodin kautta töihin.

Mulla oli tosi kivat vaatteet mutta en saanut kuvaa! Odotan kyllä kauhulla jos meidän kokkauskuvat ilmaantuu jonnekin julkiseen paikkaan kuten Facebookiin...

Tässä muutama kuvankorvike - ja aivan mahtava biisi!!!







Lupaan huomenna jotain ymmärrettävämpää ja selkeämpää tekstiä, tänään en yksinkertaisesti kykene siihen. Jatkakaahan rauhassa jussin juhlintaa! Itse taidan kohta mennä nukkumaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti