20090622

It's a beautiful day

Hola chicas! Töissä oli tänään lämmintä, minkä takia olen ollut tosi hyvällä tuulella koko päivän (: Ja lisäksi mulla on keskiviikkona kuvaukset! Ne on aina kivoja, ja työt etenkin näin kesällä melko harvinaisia - ja noin hyvät ja isot harvinaisia myös yleisellä tasolla. Onnesta muikeana näin tänään poikkista, syötiin ja sluibailtiin meillä ja lähdettiin sitten stadiin "palauttamaan mun mekko ja kahvilalle". Oikeastaanhan asia meni niin että mentiin shoppailemaan ja piknikille - en löytänyt Vilasta mitään mun mekon tilalle (keksin loistavan peitetarinan ja sain kuin sainkin sen palautettua!), yksi kiva juttu sieltä kuitenkin löytyi. Matka jatkui Ginaan, josta ostoskassiin päätyi paita, jota vihaan ja rakastan. Mutta mun isän kommentti oli "HYI!", mut kun isi sä et tajua muodista mitään...

Palkkapäivää odotellessa, rahat alkaa taas olla loppu! Se ei kuitenkaan estä mua ja kultaa suunnittelemasta matkaa jonka määränpää ja kesto vaihtelee jatkuvasti! Olisipa mulla matkalahjakortti, jolla pääsisi jokaiseen maailman kolkkaan... Listalla olisi mm. Italian kiertely (uusinta viime kesältä!), Malediivit, Dominikaaninen tasavalta, Palanga, Pariisi... Yes I love travelling.

22.6.09 010

Eteerinen katse kaukaisuuteen ja tuulitukka!

22.6.09 005

Neule H&M, paita Mango, housujen merkkiä en muista enkä jaksa juosta katsomaan, kengät Marco ja laukku Guess

Että sellaista tänään. Kai tekin olette nauttineet ihanasta auringonpaisteesta ja lämmöstä? Mulla ei edes ollut keskustassa takkia mukana, ja mulla on varmaan krooninen kylmä! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti