20090618

Motivoitunut työntekijä?

Äiti kertoi aamulla, että mun tilille oli tullut vähän palkkaa, mitä seurasi suuri voitontanssi - en ole edes viitsinyt käydä automaatilla, se 4 euron saldo on enemmän kun masentava! Iloitsin että pääsen alennusmyynteihin, mutta luettuani omat suosikkiblogit läpi tajusin, että kaikki parhaat on jo kohta viety päältä! En siis ole ollut keskustassa vähään aikaan, lähinnä töiden takia, mutta milloin alennusmyynnit oikein alkoivat ennen juhannusta?!

Nyt punnitsen vaihtoehtojani, eli: joko lähden tuota pikaa shoppailemaan itselleni mm. liiviä ja jotain kivaa arkipäiväistä (ei enempää juhlamekkoja mulle!) mekkoa tai hametta, tai sitten jään toteuttamaan alkuperäistä suunnitelmaa eli siivoan... Voisin myös yrittää käydä palauttamassa Vilasta jo kuukausi sitten ostamani mekon, se ei vaan ole hyvä. Tiedättekö mitä tarkoitan? Siellä se nyt roikkuu käyttämättömänä, enkä usko sen koskaan päätyvän päälle.



Anja Rubik on täydellisen näköinen ylemmässä kuvassa - rusketus, vaaleat hiukset ja neule-paljettitoppi -yhdistelmä on upea. Voisin käyttää tuollaista tyyliä inspiraationa mun ale-etsinnöissä - ei typeriä ostoksia tänä vuonna!!!

Ja heh, toivottavasti teidän juhannusriennot sujuu paremmin kuin mulla, sillä huomisesta ei ole mitään tietoa, muuta kuin että menen Jonelle ja sieltä kysymysmerkki, ja olen lauantain ja sunnuntain töissä... Onneksi molempina päivinä on tuplapalkka, en palele turhaan! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti