20090626

You had a bad day

Buona seraaaaa - jos se kirjotetaan noin... Mun pitäisi mennä nukkumaan mutta pitäisi myös mennä suihkuun, kunnon suihkuun, koska remontti on valmis! Kuvia saatte piakkoin (: Mun huone on täysin pommituksen jäljiltä, enkä jaksa enää elää tällaisessa sikolätissä, huomaatte varmaan että olen väsynyt ja todella kyrpiintynyt moniin asioihin ja ihmisiin. En vaan jaksa niitäsitäkaikkia, duunia (johon olen menossa taas huomenna, huraa!), ongelmia ja epäselvyyttä ja tyytymättömyyttä itseeni.

Huomenna Jone tulee meille syömään kun mun isä avaa meidän grillisesongin ja tehdään lihavartaita eli shashlikeja! Namnam.

Ainiin, ja mulla on kamala allerginen nuha, yskä ja silmien kutina! Kaikki kesässä ei ole niin ihanaa.

Tässä päivän asu, oltiin yhden Jonen kaverin synttäreillä käymässä ja silleen.

010

Liivi Vila, toppi Gina Tricot, laukku, farkut ja kengät Guess, aurinkolasit Topshop, rannekoru Gina Tricot

Kyllä mä osaisin näyttää fiksulta jos haluaisin...

009

Nyt suihkuilemaan yms, että jaksan huomenna herätä ja kenties kirjoittaa jotain energisempää :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti