20090717

Enää ei tarvitse olla pitkään yksin!

Aamulla heräsin siihen että puhelin pärähti soimaan joskus seitsemän jälkeen! Olen siis yksin kotona, ja pelkään pimeetä, rosvoja, murtovarkaita ja tulipaloja yli kaiken, siispä olin jättänyt kännykän päälle että ehdin sitten nopeasti soittaa hätänumeroon... Jonehan se siellä oli ja ajatteli jättää mulle viestin vastaajaan! Kaunis ajatus kyllä, ainut vaan etten sen jälkeen saanut unta. Aika meni muutaman mutkan jälkeen siihen että yritin muuttaa tuota blogin ulkoasua vähän leveämmäksi ja onnistuin - tosin sen jälkeen, kun olin muuttanut tekstikohdan muutamaan otteeseen niin kapeaksi, että siihen mahtui tuurilla sana "ja". Hyvä minä, siis!
Kävin muuten vihdoinkin kävelyllä ja vielä ennen aamupalaa, iltapäivä oli tarkoitus viettää pihalla löhöten, mutta mikä tota säätä oikein vaivaa! Heti kun edes ajattelin meneväni ulos ja laittavani bikinit päälle, aurinko meni sillä sekuntilla piiloon. Siispä olen sovitellut vaatteita ja katsonut The Hills-maratonia MTV:ltä! En varmaan ikinä kyllästy kumpaankaan edellä mainituuista.

Tahdon tahdon tahdon nuo housut - tai ainakin jotkut tuon tyyliset! Ne yhdistettynä mihin tahansa tuntuvat päässäni täydellisiltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti