20090719

Suokkipäivä

Hei kaikki auringonpalvojat, kai olette nauttimassa viimeisestä paahtavasta päivästä lähiaikoina? Sain hinattua itseni varjoon, läppäristä ei oikein näy mitään auringossa, ja kuvasaldoa eiliseltä oli tullut paljon - vaivaiset 104 kuvaa... :-D Joista suurin osa oli oikeastaan tosi kivoja eli valmistautukaa Suokkifotoihin!

Eilen olin siis shoppailemassa ja ah tein sellaisia löytöjä että oksat pois! Hirveällä kiireellä mentiin Jonen kanssa takaisin meille koska mun piti vääntää Emmille ruokaa - raukka oli pitkän työpäivän jälkeen kuulemma nälkäinen! Superhyvä kanasalaatti, vesimelonia, karkkia ja skumppaa on yhtä kuin maailman parhaat pinkikeväät. Puoli viiden aikaan suunnattiin siis Suomenlinnan kallioille ja löydettiin joku paras paikka ihan meren ääreltä ja vähän matkan päässä muista. Bongailtiin illan aikana mm. ankkaperhe josta täytyi tietenkin ottaa kuvia. Ilta meni mukavan rauhallisesti, juteltiin ja syötiin ja sitten meille katsomaan Twilight!

Suomenlinna 18.7.09 088

Päällä oli Topshopin paita, Zaran shortsit, laukku Coccinelle, koru H&M ja ballerinat Marco

Suomenlinna 18.7.09 035

Meidän eväät! Toi pullonkorkki lensi varmaan 15 metriä, onneksi en ampunut ketään :-D Suokin kiviset tiet ei tainnut tehdä sille hirveästi hyvää...

Suomenlinna 18.7.09 001

Sitten innostuttiin ottamaan hyppykuvia, tää oli niin hauskaa! Kai te nyt näätte mun ex-ballerinan elkeet?!?

Suomenlinna 18.7.09 061

Suomenlinna 18.7.09 068

Leikin tykkikolossa...

Suomenlinna 18.7.09 070

Ja jos joku ihmettelee miksi Emmistä, joka siis oli mun seurana muutaman päivän, ei ole kuvia niin a) en ole varma haluaako se niitä julkaistavan ja b) mun flickr-tili on täynnä, piti valita parhaista parhaat kuvatkin!

Heti kun olen itse selvinnyt kuvaähkystä esittelen teille mun eiliset ostokset joita rakastan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti