20090716

Mathematics is a difficult thing

Aamupäivän suunnitelmana oli siistiä kukkia (yksi äidin pyynnöistä niiden mökkireissun ajaksi), ottaa aurinkoa ja käydä lenkillä koska en ole liikkunut varmaan viikkoon! Kaikki asiat ei kyllä päässyt toteutumaan, sillä kuivien kukkien nyppiminen osoittautui todella aikaavieväksi projektiksi! Nyppäilin kuivia - ja vähän turhan paljon hengissä oleviakin - kukkasia varmaan 45 minuuttia!!! Ja tiedoksi vaan kaikille, että mä olen kaukana viherpeukalosta. Toinen kukista jäi piristämään mun iltaa tai kenties huomista päivää, mutta ainakin ne on nyt kasteltu ja äiti toivottavasti huomaa valkoiset kukat entisten ruskeiden nuppujen tilalla eikä sitä, että kasvista puuttuu puolet :-D

001

Tuolta näytti siis iltapäivä, sain luettua Sophie Kinsellan Muistatko minut? loppuun vaikka eräs henkilö kovasti yrittikin estellä, ihan ok kesäkirja jos jotain todella hömppää tarvitsee! Seuraavaksi käyn käsiksi Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläiseen, on se ihanaa kun kesällä ehtii - ja jaksaa! - lukea paljon.

Ainiin, olen jo alkanut ymmärtää tuon Ellen juttuja!!! Eilen mun suuret aivot tajusivat yhden jos toisen sanan, mutta nyt jo lauseita ja jopa tekstin syvempiä tarkoituksia :-D Hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti