20090719

If it kills me

Eilinen päivä koostui shoppailusta, kuvausillan lisäksi - senhän te jo tiedättekin, kun saldoa on hieman esiteltykin alempana. (: Oli aluksi tarkoitus mennä Lillyyn mutta kun se on niin kaukana siellä Korkeavuorenkadulla, ja kun vielä lähettyvillä on herkullisia jättileivoksia myyvä Cafe Succes, se alue on mulle kunnon vaaravyöhyke! Okei, Bulevardi 5 kuuluu tismalleen samaan luokkaan, sieltä oli ostettu mun synttärimekko (jota olen käyttänyt hävettävän vähän), olisin voinut ostaa sillä kerralla varmaankin koko kaupan. Sama fiilis jatkui eilenkin, mutta tässä nyt etsinnän tulos:

Ostokset 18.7 002

Nuo ei nyt näytä miltään henkarilla, mutta eiköhän ne päädy päälle ja päivän asuihin tuota pikaa! Soaked in Luxuryn twin set irtosi 50% alennuksella, jolloin hintaa jäi vain hieman päälle 50. Neule on ihanan rento ja pitkä ja se on bambua! Tuli vähän yllätyksenä kun ihastelin sen pehmeyttä...

Ostokset 18.7 003

Ja vielä tuo ihana kaulaliina, sitä katselin jo viime käynnillä ja nyt se tuli mun mukaan! Noi tupsut on ihan ylisöpöt, ja värit sopi mulle todella kivasti. Kaulaliinan päällä kuvassa on aurinkolasit, jotka bongasin kotoa! Noi on kunnon vintagea, varmaan 20 vuotta vanhat, joskus olleet isällä käytössä ja nyt ne on mun - ainoa ongelma on, että sangat on niin löysät ettei ne oikein meinaa pysyä päässä. Jone, voitko kiristää joskus?

Ostokset 18.7 001

Eli sellaista. Sovitin vielä yhtä ihanaa mekkoa mutta mun äiti kielsi ostamasta sitä puhelimessa niin tiukasti, päätin jättää sen kauppaan vaikka makutuomari olikin eri mieltä! Äiti on ihan tyhmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti