20090728

xoxo

Onpa ollut hiljaista täällä blogissa lähiaikoina... Toisaalta, kun on shoppailukiellossa, puuhaa koko ajan jotain eikä oikein keksi mistä kirjoittaa on ehkä parempikin olla hiljaa? :-D No, niin tai ei, yritän terästäytyä edes tänään ja saada jotain fiksua aikaan.

Lupasin Anniskan synttäreiltä kuvamateriaalia, mutta mun suruksi (ja synttärisankarin iloksi?) sitä on todella vähän, ja se vähä mitä on ei ole laajaan levitykseen tarkoitettua! Tässä kuitenkin parhaat palat lauantailta:

Minä ja synttärisankari, jolla oli päällä aivan ihana(t) vaatteet, tuo sydänmekko oli niin sulonen!

Annikan synttärit! 022

Päällähän oli Marc Cainin pitsipaita, H&M:n hame ja Marcon ballerinat

Annikan synttärit! 025

Annikan synttärit! 015

Tänään illalla menen varmaan Jonelle, se lupasi tehdä mulle herkkuruokaa ja katsotaan varmaan joku leffa (: Jone, mulla on ikävä sun tekemää lasagnea, vink vink! Tiedoksi kaikille muille - se on maailman parasta lasagnea, ja jos sanonnan mukaan tie miehen sydämeen vie vatsan kautta niin se koskee kyllä muakin! Ehkä vielä saan päälleni jotain edustuskelpoista ja pari fotoa tännekin...

Enää pari päivää niin lähdetään sinne Tallinnaan, oon jo tosi innoissani! JA KUUSI PÄIVÄÄ BERLIINIIN... Namnamnam, luin jo kaikista nähtävyyksistä, mutta tietysti aikaa täytyy jättää myös shoppailulle - Berliinin lukuiset kaupathan eivät olleet yksi syy miksi halusin juuri sinne!

Sellaista tänään, laters!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti